Ny header ^^

2011-08-21 / 12:14:29
Hej! förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte v.v
Har iaf fixat en ny header, jag blev gnska nöjd... den är inte världens proffsigaste dirrekt, men aja den duger ^^ haha ;)
Om det är nån som gillar simpsons så kan jag tipsa om den här sidan : http://simpsonsepisodes.com/simpsons-viewer/ där finns alla avsnitt och episoder ^^ där brukar jag kolla, simpsons nörd som jag är... haha x)
En lite halvsämst bild på sudden jag köpte, jag tycker att dom är så sjukt söta xD hahah
Och nåra bilder på Eddie när han var bäbiiiiiiiiis <333 awww, han va så himl söt ( är han ju fortfarande men iaf^^)

 ( kolla blicken <3 )


 


Awwwwww, han är så himla söööööt! <33
Men nu måste jag gåå, hejdåå ^^D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: