l-l-l-l-l-l-l-l-ääääääxooooor :P

2011-08-22 / 21:26:46
Har gjort läxorna nuu, ganska lätta, men ändåå ( okejj musiken va ganska svår...) men dagen gick jättefort, vi fick våra skåp idag, de första jag gjorde när jag fått nyckeln och kommit upp på 400-plan så glömde jag vilket skåpsnummer jag fårr -.- så då var det bara att knalla ner till vaktmästarn å fråga vilket skåp jag hade x) den fick vi 6 böcker i SO som vägde ca 685468465684 kg tillsammans :D kkuigt... oops... haha har glömt vilken bok vi skulle ha imorgon... asså buhuu, jag vill inte ha matte :( det kommer säkert va jättesvårt! :( Men de är väl bara att köra på... Men nu ska jag kolla lite på Simpsons eller nått, see ya! ^^
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: