Morr :(

2011-08-19 / 23:53:14
Ahhhhh! jag får dampryck på Photoscape :( skiten funkar ju inte! nån som vet nått annat bra fotoprogram? :0 som inte är photoshop eller gimp... ;) ^^ haha
Har precis kollat på CBB, Jedward är ju meeeee?:D fast jag gillar inte att dom är med där :( Min John ^^ haha
Vill så sjuuuukt gärna till stockholm i september å gå på deras konsert! men har ingen att åka med :'( å mamma vill inte åka, sniff :'(, får väl cykla dit å sen cykla hem mizz i nazzen.... xD
Kusinerna va ju här idag, kul men ändå jobbigt... Olle ( min lillebror ) å Maja ( min kusin ) är 7 år å Måns ( också min kusin ) är typ 5 år tror jag ... x) haha så ja... Lite jobbigt ;)
Lägger in nån bild imorrn, hittar ingen bra nu xD haha, Aja, bra att de kommit in nåra nya snygga killar i paralellklasserna xD ahahahahahhaa okejj kke inte sådär världsa snygga, men dom ser ju inte ut som shit iaf ^^ haha
Gooooood natt :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: