Läääänge sen...

2010-03-20 / 10:42:49
Nu var det länge sen jag skrev men nu e jag tillbaks =)
Idag ska vi till Motala & käka på resturang med familjen Asklöf dvs. farmor & farfar, Faster & farbror & lilla Ludwig, & sen Jag mamma Olle & Andreas såklart´. Men det är inte min Farmor & farfar & faster & farbror det är Olles ;)

Slutade tidigt i Onsdags för att lärarna hade konferanser, Vi fick sluta 12 så jag var på stan med Maja & Sofia, Vi hade jättekul! Köpte ett jättegulligt pennskrin med en massa djur på♥

Andreas kom in å sa åt mej att städa skrivbordet så nu e de fixat♥

Vet ej vad jag ska skriva mer nu så ha det bra//
                                                                             Lisa♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: