Två små gummor skulle gå en dag till stan nere i Linköping! ;)

2010-02-22 / 14:38:44
Vad gör man på stan? Jo man shoppar, vilket jag gjorde, en ny skolväska ;D skitsnyggom jag får säga det själv,

Den ser nästan ut som den som jag har köpt, men min är svart ;)

Ska snart gå och hämta Olle på dagis, tar Eddie på en promenad på samma gång ;) då blir han glad :D
Just nu ligger lille Eddie å tuggar på sitt älskade tuggben, jag provade att bita i det en gång, det smakade inte gott kan jag iallafall tala om, så provsmaka aldrig ett tuggben!
Föressten så har jag fria sms nu! så det är bara att messa på till mej, jag svarar nu svarar jag, jag Lovar! ;D
                                                             
                                 Ska gå på en promenix med Eddie nu å hämta Olle, ha det bra!
                                                                                                                              // Lisa
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: