Trött å pigg på samma gång...

2010-02-22 / 08:28:19
God morgon, har presis vaknat, Olle och mamma är där nere och äter frukost, dom tror att jag sover... men det gör jag ju inte!

Ska till stallet & rida idag, det ska bli kul för jag har inte kunnat vara där på TVÅ veckor... undrar hur jag har klarat mej? men jag har ju Eddie<3,ja, det är nog därför som jag har överlevt. Aja, spelar ingen roll... undrar vilken häst jag ska rida... förhoppningsvis får jag rida Philo<3<3, världens bästa häst, han är jätte bra att rida, han har så mjuk galopp & han lyder på alla "kommandon".


Gosehunden som jag ska köpa ser ungefär ut såhär, men den jag ska köpa är svart & vit! ;)

Imorrn bär det av till Uppsala för att träffa Faster, Farbror & kusiner, vi sover natten där & sedan kuskar vi vidare mot Arlanda för att flyga upp till Lappland! :D längtar något Otroligt!

Nepp, fortfarande ingen inne på msn... outhärdliga väntaaan, snälla gud, gör så att någon loggar in, NU! ( det får gärna vara en person som jag inte har träffat på länge)
Nu ska jag se om det finns något annat som man kan göra här i cybervärlden.
                                                                                                                // Lisa
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: