OS, att vara intresserad eller att inte vara intresserad, det är frågan...

2010-02-21 / 20:35:51
Jaha, OS vad ska man säga... jag är ju inte precis intressread, men när tv:n är upptagen så finns det ju inget annat å titta på...
Nej vänta nu, Jippieee tv:n är ledig! nu ska vi se vad det finn att titta på,hmm, OS...nej, Blåsningen...nej, how i met your mother...nej, gordon ramseys the f-world...nej, La ink...kanske, mo, oj nu kom det ett sms, undrar vem det kan vara ifrån... nu ska vi se, från Evve, hon undrar varför jag ringde henne... jaha jaa, jag har ju inga pengar på nallen.Men men, sak samma, morden i midsommer... nej, då får det väl bli LA-ink neeej! Vi har inte Discovery T&L, Bajs... vad ska jag se på då??? Jag får väl se på otämjt & oklippt... det är ganska ointressant men det går att titta på.

Pratar med Evve på telefonen nu... Vi snackar om killar, sååå ovanligt, hehe.
Men nu ska jag kolla på tv
                                      // Lisa
  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: