"Kalas" med släkten

2010-02-21 / 18:22:57
Har haft släkten på besök, fick pengar å en tröja ;) käkade en underbart god tårta! ( tyvärr ingen blid på den         :( kameran hade inget batteri) har varit ute å lekt med lilla Eddie <3.

Ska på stan imorgon med Felicia <3 ska köpa en present till lilla Ebba som bor uppe i Lappland, vi ska hälsa på några som vi känner, vi åker på Onsdag från Arlanda, när vi kommer fram ska vi antagligen åka till älgparken & eventuellt till Ishotellet i Jukkasjärvi <3 sen ska vi hem till Masen (Masugnsbyn) Ska hälsa på lilla Ebba, så ska hon få den gosehunden jag tänkt å köpa till henne, hon är ju bara ett år så jag hoppas att hon gillar den ;)

Olle, Mamma å Andreas (min plastpappa) kollar på Aladin, Jafars återkomst, den e skit tråkig.

Jag ska lägga in massor med blider från Lappland, för det är inte säkert att jag kan blogga där uppe ;) ;( så jag lägger antagligen in bilder på lördag eller söndag ;)

 längtar nästan i hjäl mej, men det får jag ju inte göra :( för då kommer jag ju inte till Lappland. 
Ha ett bra sportlov alla ni som har det, annars får ni bara ha det bra.
                                                                                                   // Lisa                                           

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: