Hej Hej snön, här kommer jag! (eller var det tvärt om??)

2010-02-21 / 11:35:22

Hej hej & välkommna till min blogg! här kan du läsa om min hund Eddie, mej å mitt liv, och så klart min underbara lillebror Olle ( men han kan vara lite jobbig ibland...)
Var ute i snöstormen med min lilla sötnos till hund Eddie.Det här är min hund Eddie som är en irländs terrier. ( dock är bilden från i somras) 
                                                                                  Bilden är från i somras, då var han 9 veckor <3.

Olle, min lillebror som är 5,½ sitter å tjatar om att jag måste gå å hälsa på våra gäster, så det är väl dags att gå nu, ska fika, men kommer snart tillbaka
                                                           // Lisa

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: