Här sitter lilla jag

2010-02-23 / 09:27:34
Godmorgon! sitter i soffan & kollar på Djurpolisen i Houston, det e sorgligt att det finns människor som inte kan ta hand om sina djur! Varför ska man då skaffa djur om man inte vill ta hand om dem sen?? Blir så irriterad.

Ska till stan idag igen, ska köpa Animal crossing lets go to the city till Wii:et :D
         Jag har ett present kort på Game stop, så jag kan kanske köpa ett till spel, men det fåt vi se vad det blir isåfall... ;)


Vet ej vad jag ska hitta på, nej jag tänker inte städa rummet, jag måste äta fukost, sen ut med Eddie & sen till stan :D men vad ska jag göra innan jag äter frukost?? måste vänta på att resten av familjen hoppar upp ur sängen... imorgon ska jag väcka Olle 06.20, för han väckte mej 07.20, nu undrar nog ni varför jag ska väcka Olle en timme senare, jo för han inte ska väcka mej, så då får jag väcka honom en timme tidigare ( m jag orkar gå upp så tidigt...)  Men nu ska jag kolla lite på tv, ha det bra!
                                                                                         // Lisa
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: