Farväl lilla Lillemor :(

2010-02-22 / 19:26:10
Hej igen!, nu har jag varit i stallet, jag fick rida Cascade, han är snäll men är en riktig sov-pelle, han snubblade så jag nästan trillade av... men som tur var så gjorde jag inte det, Ella, som red på Fredrik ( Karl-Åge ) trillade av & skadade foten :( stackars Ella.

Idag bestämde jag mej för att skuta vara skötare på Lillemor, eftersom man måste vara getskötare innan man får bli hästskötare... Men nu har jag tröttnat på att sköta get, förlåt Lillemor men jag kan inte vara skötare på get eftersom jag aldrig har tid :(

Kollar på ett ridläger på Hagen's ridläger :) verkar bra, ska bara se hur mkt det kostar, för jag ska ju också betala... men mamma betalar det mesta :D för att det är såå himla dyrt med ridläger...
                                                          Ha det bra!
                                                                         // Lisa
Kommentarer!
Postat av: Amanda

Vem ella? grannen lr?(har inte träffat henne på ett tag 8D)

Kommenterat - 2010-02-24 / 10:53:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: