Eddie<3

2010-02-22 / 10:55:13
Vad skulle jag göra utan Eddie?? den frågan har jag ställt till mej själv många ggr, och svaret jag har kommit fram till är: Nej jag skulle inte klara mej utan Eddie, undrar hur jag klarade mej innan vi köpte Eddie...
Vi har sprungit runt som tokar och lekt nedervåningen, så nu e vi helt slut, både Eddie å jag.

Cattar med Emme... väntar på att Felicia ska svara i telefon... om hon är hemma... förhoppningsvis efter som att vi ska gå på stan, men hon verkar inte vara å mobilen är inte på... Felicia då! så får man väl inte göra! ;)
Jaa, kan man äta Pizza till frukost??, jag är sugen på pizza, den ligger i kylen... men den får jag inte äta >:(
men det ska jag göra ändå, eller ska jag ta en bit av tårtan från igår??

Ska till stan nu, ha det bra ;)
                                          // Lisa 
Kommentarer!
Postat av: emelie :)

Kuuligt ;)<3

Kommenterat - 2010-02-22 / 11:03:39
Postat av: Annika

Våga inte röra pizzan eller tårtan! Puss

Kommenterat - 2010-02-22 / 11:12:00
Postat av: Koikoi

Jag ska visst äta upp tårtan, hihi

Kommenterat - 2010-02-22 / 14:15:07  | URL - http://koikoi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: